×
English (United States) English

JMG revitaliseert recruitment met Salesforce en Connexys via PossibilIT

JMG

JMG

PossibilIT optimaliseert recruitment processen en ontwikkelt efficiënte functionaliteiten met Salesforce en Connexys voor JMG.

Opdracht: JMG wil naar klanten toe sneller en professioneler rapporteren en haar eigen medewerkers ontzorgen door processen te automatiseren.

Oplossing: Door het inzetten van Salesforce met Connexys is JMG in staat in staat om hun recruitment processen te optimaliseren en ten dele te automatiseren. Daarnaast zijn door onze digitale experts functionaliteiten ontwikkeld die het werk voor de medewerkers van JMG efficiënter maakt.


CASE

JMG is een recruitmentbureau waar drie labels onder vallen: Good Company, &Work en JouwICTvacature. Ze zijn altijd bezig met het innoveren op het gebied van technologie en strategie om zo de beste service te bieden voor klanten en kandidaten. Dit is waarom PossibilIT is ingeschakeld om een CRM-systeem te bouwen voor de optimalisatie van de verschillende processen binnen JMG.


Met het CRM systeem kunnen de consultants die werken in de Sales en Resource teams efficiënter nieuwe klanten werven en op zoek naar geschikte kandidaten voor opdrachtgevers. Wij denken graag mee met de vraag van de opdrachtgever en wat wij nog meer kunnen bieden om het beste resultaat neer te kunnen zetten. Tijdens dit project zijn daarom naast Salesforce en Connexys verschillende functionaliteiten op maat gebouwd door onze eigen digitale experts. Door onder andere automatische rapportages en een ‘Highlights pagina’ heeft PossibilIT de Sales en Resource consultants nog meer kunnen ontzorgen en kunnen de klanten nog beter bediend worden.

Beter connecten

JMG kan door de implementatie gemakkelijker en sneller communiceren met haar klanten. Door Salesforce met een druk op de knop automatisch rapportages in PDF te laten genereren, kan de klant tussentijds een overzicht krijgen van de verschillende zoekopdrachten en sollicitanten. Dit geeft de klant snel een real-time tussentijds overzicht van de status van de samenwerking met JMG, zonder dat dit extra handmatige acties vereist vanuit JMG.


Verder heeft PossibilIT via een stuk maatwerk een ‘highlights pagina’ opgezet, waarin de Sales en Resource consultants in één oogopslag kunnen zien wat de status is voor een account en de bijbehorende zoekopdrachten (‘Extensive Searches’), pakketten (‘Packages’) en sollicitaties (‘Job Applications’).

JMG Kantoor


“Maatwerk op de juiste plekken binnen de combinatie Salesforce & Connexys geeft JMG exact de functionaliteiten die zij nodig hebben om hun consultants te ontzorgen en hun klanten beter te kunnen bedienen."

Resultaten

Met het nieuwe JMG specifieke CRM-systeem dat is geïmplementeerd, heeft JMG een slag kunnen slaan op het gebied van procesoptimalisatie en automatisering:

  • Sales en Resource consultants kunnen op deze manier eenvoudiger en meer gestructureerd werken en zo hun klanten nog beter bedienen.
  • Door de maatwerk features heeft PossibilIT laten zien dat we meedenken met de klant en graag een stap extra zetten om een zo optimaal mogelijk resultaat te leveren.
  • Met de specifieke vragen vanuit JMG bevestigt het de innovatie van de organisatie op het gebied van strategie en technologie. Een fijne samenwerking met een vooruitstrevende partij.

Meer weten over deze case?