Met SuM voeg je simpel producten toe aan je abonnementenreeks. Elk abonnement kent eigen waarden, abonnement gerelateerde kenmerken als duur en standaard vervolgproducten voor het abonnement. SuM is ook uitermate geschikt voor het voeren van ledenadministratie.
• Voor elk product of elke dienst waarvoor een abonnement afgesloten kan worden is het mogelijk om prijslijsten in te voeren, te beheren en (volume)kortingen aan te bieden
• Voeg updates of titels toe aan producten, diensten en titels als je verwacht regelmatig te publiceren.
• Maak pakketten om voordelen te bundelen of combineer titels, producten en diensten.
• Het is mogelijk om premiums te koppelen aan specifieke abonnementen als ze zich abonneren.
Een nieuw abonnement start in SuM altijd bij een bestaand account (bedrijf) of contactpersoon, al ingevoerd in SuM. Je gebruikt de standaard Dynamics CRM functionaliteiten om bestaande accounts, contacten en adresgegevens te beheren.
Met SuM kies je snel voor het abonnement wat de klant wil, en het Quick Subscription Entry formulier geeft je een overzicht van een gefilterde lijst met relevante abonnementen. Dit formulier vult zoveel mogelijk automatisch de velden in vanuit Dynamics CRM.
Optioneel geef je zelf andere waarden en creëer je speciale abonnementen, bijvoorbeeld een afwijkende ontvanger, debiteur, extra exemplaren naar hetzelfde adres, een handmatige korting of een andere prijs.
Met abonnementenbeheeroplossing CRM SuM kan je makkelijk een verlengingsproces activeren. Deze zal alle actieve abonnementen met een einddatum in de nabije toekomst selecteren. Een nieuwe abonnementsperiode zal volgen, wat een verlenging van het abonnement betekent. Vanuit hier maakt het systeem een CRM Order en een CRM Invoice.
Onze experts adviseren je graag. Bij ons staat waarde toevoeging en technisch maatwerk centraal. Samen kijken we wat aansluit bij jouw organisatie. Onze experts regelen vervolgens de rest. Ga aan de slag met customer relationship management en versnel jouw bedrijfssucces.